torstai 3. elokuuta 2017

CALIFORNIAN TULIAISET

Meijän tirppana toi Californiasta ihanan mukavat tuliaiset, joten ajattelin esitellä ne teillekin, kun ite tykkäsin näistä ihan simona ♥ Kaikkea kivaa just mun makuun - periaatteessa nää on vielä kaikki just niitä merkkejä, mitä itekin ronttaan rapakon takaa aina! ;) Iso kiitos pikkusiskolleni! 


Jos blogista ja instasta ei oo vielä saanut hyvää kuvaa mun ja Starbucksin suhteesta, niin voin paljastaa,että oon ihan koukussa niitten kahveihin ja kerään noita mukeja. Tirppana oli käynyt maailman ensimmäisessa Starbucksissa Seattlessa ja samalla Starbucksin omassa paahtimossa, josta mulle oli löytynyt Paradeisi Blendiä papuina, että saan sitten ite jauhaa ne(se just jauhetun kahvin tuoksu ), kahvimitan sekä 2 mukia. Mähän siis kerään tota "you are here" -kokoelmaa, joten.. Ihanaa 



Crestin hammastahna - tätä mun hampaat kestää ilman vihlomista, joten olin tästä tosi iloinen, vaikka toki tätä löytyy vielä Miamin reissun jäljiltä. Bath and Badyworksin kynttilät on ihan mielettömän ihanan tuoksuisia, joten oon melko varma,että ne pääsee  käyttöön kohta puoliin. Kynttilät on myös ulkoisesti hyvin kauniit!  Bath and bodyworksin french lavender käsisaippua oli myöskin posiitivinen yllätys, sillä yleensä en tykkää sellasesta pistävästä laventerista, mutta tää tuoksu oli ihan erilainen laventeli. Lisäks tää ei ollut sellanen perinteinen nestesaippua vaan tää oli pesuvaahto! Ihan täydellinen siis! :D ELFin nestemmäinen rajauskynä oli tirppanalta varmasti vinkki,että opettele rajaan silmäs ja sitä oonkin nyt sitten harjoitellut - sävy oli tumman sininen, joka sopii mun silmille paremmin kuin kova musta, joten tää jää kyllä pysyvään käyttöön! ^_^


Tirppanan lennot ei mennyt ihan niinku elokuvissa, joten vaihto Chicagon kautta vaihtui vaihtoon Lontoon kautta, joten  isosiskona oon hyvin iloinen,että sain tirppanan käymään mun lemppari kaupassa eli Harrodsilla ostamassa mulle teetä. En oo vielä korkannut näitä, mutta.. ihan varmasti pian korkkaan, koska nää on yksinkertaisesti niin hyviä ja saa kivasti aikaan kaipuun Lontooseen ;) 


Tässä kohtaa en voi kuin olla tyytyväinen kuinka ihana pieni tirppana mulla on! Jotenkin isosiskona on vaikea käsittää sitä tosi-asiaa, että tirppana on jo sen verran iso,että käy yksin Californiassa..Itsehän en vanhene, mutta tirppana kasvaa salaa ;) Mutta nyt palaan tohon alakertaan raksaileen T:n kanssa, kun meillä on kerrankin yhteinen arkivapaa. Odotan jo innolla,että pääsen postaileen teille mitä ollaan saatu aikaseks! :D

Tuotteko te yleensä tuliaisia reissuilta? Ootteko kokeilleet jotain noista tuotteista, joita tirppana toi? :)

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hih, kyllä tirppana tiesi, mistä tykkään ;)

      Poista
  2. Apua miten ihania tuliaisia! ♥ Oon ehkä hieman kade :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, en osannut edes ajatella teepakettien lisäks mitään muuta kivaa! :D

      Poista
  3. Kaikkea ihanaa! <3 Vasta jauhetun kahvin tuoksu on ihanaa. <3
    Tallinnasta yritän aina ostaa kahvipapuja Viru-hotellin alakerran ruokakaupasta; ihania maustettuja papuja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vasta jauhettu kahvi tuoksuu niin hyvältä! <3 En oo muuten varmaan koskaan käynyt silä Virun alakerran ruokakaupassa.. olis kyllä kiva mennä Tallinnaan taas! :)

      Poista
  4. Voi että miten paljon kaikkea ihanaa sä sait ♥ En hirveästi tykkää teestä yleensä, mutta kun me oltiin Lontoossa pari vuotta sitten, mun kummi sai mut rakastumaan Harrodsin teehen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harrodsin teet on kyllä ihan parhaita! :D Kun viimeks oltiin Harrodsilla, niin meijän vieressä joku setä osti yli 1000 punnalla teetä. Siis ihan pelkkiä erilaisia irtoteelaatuja. Oltiin meijän Californian vahvistusten kanssa sillai.. et nice :DD

      Poista
  5. Voi mitä tuliaisia! <3 Nuo kynttilät ja Starbucksin tuotteet ois aivan ihania!

    VastaaPoista