perjantai 4. elokuuta 2017

ELOKUUN BETTEBOX

Tässä kuussa Bettebox pääsi kyllä yllättämään, sekä saapumisajallaan sekä sisällöllään! :) Tänään ajelin töistä kotiin päin, niin hämmennyin, kun puhelin piippasi ja viesti ilmotti tän kuun boxin jo saapuneen - nyt jo??  Ensimmäinen ajatus, kun sain boxin käteen postissa oli,että sielä on jotain pillereitä, kun sieltä kuului selvästi helskyvien pillereiden ääni - mietin automaattisesti,että talvella just oli Helein kauneusravintolisiä.. tässä kohtaa en vielä tiennyt mitä sielä vois olla..

Se fiilis, kun avaat boxin ja nää nämä tuotteet.. Nopea silmämääräinen arvio kertoi jo sen,että tämän boxin arvo on reippaasti yli sen mitä tästä on maksettu, joten oon hyvin tyytyväinen! :D


Ripsien taivutin - hmm.. en oo varmaan ikinä käyttänyt, joten innolla otan kokeiluun! :D Oon joko ollut laiska ripsien taivuttamisen suhteen tai sitten mun omat ripset on aina ollut sen verran pitkät ja tuuheat, että ei oo ollut tarvetta, mutta voin toki kokeilla.  Cleanin tuoksut on aina olleet mun makuun sopivia, mietoja ja raikkaita. Innolla siis käyttöön, vaikka onkin aika pieni näyte. Manna Kadarin primetime pohjustusvoidetta en oo aiemmin kokeillut, tai noh, rehellisesti sanoen en oo kokeillut koko merkkiä ikinä, joten tätäkin kokeillaan. Ehkä. Jos en saa aikaseks, niin pikkusiskot varmasti käyttää..? :)


Lumenen voiteen kohdalla vähän mietin,että tuleeko sitä käytettyä, mutta jos ei, niin varmasti sille löytyy uus koti nopeasti. Listerinen suuvedet on hyväksi havaittuja, purkki oli vielä alle 100 ml, joten jos pientä reissua on tulossa, niin ton voi ottaa sinnekin mukaan. Nivean käsivoide pääsee käyttöön hyvinkin nopeasti, sillä mun kädet on vähän ehkä ottaneet itteensä, kun ollaan vähän siivottu, rempattu,tiskattu ja kannettu kaikkea. Eli kosteutusta tarvitaan! :)


Ehkäpä boxin paras juttu - like 4ever. Näitä just tänään töissä googlettelin, kun totesin,että vois taas syksyn tullen vetää pienet vitamiinikuurit. Kuitenkin koen,että näillä on ihan selvä vaikutus ihoon, hiuksiin ja kynsiin, eli ihanan bueno tuote! 


Mun mielestä tää boxi oli kyllä ihan 5/5! ♥ Mitä mieltä ootte? Mikä oli teidän lemppari tuote? :)

P.s. kun saadaan 60 lukijaa täyteen, niin sitten arvotaan jotain kivaa ;)

16 kommenttia:

  1. Oikein kiva ja erittäin monipuolinen boxi. :) Kivaa viikonloppua Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, sopivan monipuolinen :) Mukavaa viikkoa sinnekin! <3

      Poista
  2. Tän kuun boxin sisältö vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta! Ois mahtavaa saada kokeiluun noita kauneusravintolisä pillereitä, koska mun hiukset ja kynnet on kyllä tällä hetkellä aika huonossa kunnossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo syönyt aiemmin noita Helein- pillereitä, mutta muita vastaavia ja ne on kyllä toiminut hyvin. Väittäsin,että kun tollasia syö muutaman kuukauden, niin juuresta pukkaa uutta hiusta ihan hyvällä vauhdilla :D Mulla on kans kynnet raksailun jäljiltä ihan hirveet.. :(

      Poista
  3. Itellä ehdottomasti tuo Manna Kadarin tuote oli sellainen "voi tällaista tuotetta oikeasti olla edes olemassa". Ehdoton suosikki ja pääsee varmasti myös blogiin asti tuositukseksi tuosta boxista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä kokeillut tota, mutta kokeilen varmasti! :) Laita linkkiä sun blogiin! :)

      Poista
  4. Manna Kadarin Prime Time ihan täydellinen ^^

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja tuotteita koko boxi täynnä!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Paras tuote Helein pillerit 😊 Mulla alkoi just uusi 7 kk tilausjakso vanhalla hinnalla, joten vajaa 15€ kannatti maksaa jo noista pillereistä. Ripsien taivutin lähtee tyttärelle tai kirppikselle, yövoiteen käytän käsille talvella. Manna kadaria kokeilen innolla ja suuvesi oli loppu ja tästä saa hyvän matkakoon pullon vaikka täytettäväksi, kun tuote loppuu. Kokonaisuutena ihan jees boxi, joskin olisin toivonut kevyttä meikkivoidetta syksyksi. Täytynee kaivella olemassa olevia varastoja, jos selviäisi ostamatta. Tykkään tosin näin loppukesästä käyttää meikkipuuteria meikkivoidetta enemmän. Tässä onkin mennyt 3 viikkoa meikittä, joten loman loputtua pääsee taas meikkaamaan töihin. 3 kertaa taisin meikata loman aikana, kun oli yhdet synttärit ja pari shoppailureissua. T. Katsku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen,että ens boxissa on meikkivoide, kun se jotenkin sopis syksyyn hyvin, epäilen sitä Lumenen seerumimeikkivoidetta! :) Mä käytän nykyään todella vaihtelevasti meikkiä, välillä enemmän ja välillä täysin ilman.. Kiitos kommentistasi! <3

      Poista
  7. Mä tykkäsin boxista myös ja Heleinin pillerit tuli heti käyttöön :) Mä en oo myöskään tarvinnut ripsientaivuttimia ennen mutta kun mulla oli 2 v yhtäjaksoisesti ripsienpidennykset, niin niistä luopuessa oli pakko alkaa taivuttaa.
    Omien kasvusuunta kun oli muuttunut. Onneksi alkaa taas palautumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta jotenkin tuntuu,että ripsientaivutin on vaan vaarallinen, enkä oo vieläkään saanut aikaseks kokeilla uudelleen.. mutta ehkä mä jossain kohtaa, tai sitten annan ne siskolle :)

      Poista
  8. Hih, pakko viel kertoa että sun kävijälaskurissa oli hauska luku 33 333 :) Paljon käy lukijoita, eikä ihme sillä sun blogia on kiva lukea. Psst, mun blogissa on arvonta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Damn, mulla meni se ihan ohi! :( Nyt on jo 33435.. käyn kurkkaamassa :)

      Poista