maanantai 7. elokuuta 2017

#PEACHHAIR ?

Taas on työntäyteinen viikonloppu takana ja pari iltavuoroa vielä jäljellä, ennenkö mulla on  parin päivän vapaat. Mä niin odotan niitä jo. Lomaan on noin kuukausi, joten pikkuhiljaa on sellanen fiilis, että päästäkää mut jo lomalle!  Tässä kohtaa lomasuunnitelmat on vielä auki, mutta toivottavasti pidetään tupari-kihlajaiset ja ehkä joku pieni reissu johonkin. California ny kuitenkin siirtyi vähän pidemmälle, nyyhkis.. :(

En tiedä,että mistä se johtuu,mutta joka ikinen syksy rakastun uudelleen oranssiin. Aina. Nyt tossa vähän mietin, kun kaivelin syksy/talvimukeja muuttolaatikoista, että voisin jälleen laittaa vähän oranssia/ persikkaista väriä hiuksiin. Sellasen kivan punertavan kuultavan värin, en mitään übertujua väriä. Viime syksynä laitoin kunnolla punaista colormaskia hiuksiin ja sitä kyllä sitten hinkkasin kunnolla moneen kertaan, lähti kuitenkin lopulta, heh! Jostain syystä nää hiusten sävytykset menee aina sykleissä ja jälleen kerran olis punertavan vuoro. Siitä se idea sitten lähti ja hain Cittarista tälläisen värin, jota en oo aiemmin kokeillut. 2 vuoden värjäämättömyyden jälkeen olin myöskin ihan pihalla värihyllyllä, kun oon vaan sävyttänyt latvoja - en värjännyt kevytvärillä enkä myöskään kestovärillä. 

Hieman ehkä jännittää värin tarttuminen, kun en tiedä,kuinka hyvin väri tarttuu mun omaan väriin ilman vaalennusta/värinpoistoa. Mielenkiinnolla tätä kokeilen, latvoihin nyt ainakin luulis tarttuvan, kun niissä on vielä blondattua muutama sentti jäljellä. Aurinkokin on tehnyt muutamat raidat, mutta siltikin yleisilme hiuksissa on tällä hetkellä aika tumma. Saa siis nähdä mitä saadaan aikaseks tällä värillä.. :)


Mitäs teidän maanantaihin? Kiinnostaako teitä millaiseen lopputulokseen tällä parin pesun värillä päästään? Ootteko kokeilleet näitä Colorista Washout- värejä? :)

12 kommenttia:

  1. Mä en pysty värjäilemään hiuksia, kun olen kauhean allerginen hiusväreille. Toisaalta harmi, mutta eipä kait tässä luonnollisessa värissäkään vikaa ole =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lopetin blondaamisen aikanaan just sen takia,että päänahka reagoi jatkuvaan värjäämiseen hyvin usein. Oon tykännyt tästä omasta väristä, sillä musta se on aika coolia, miten se kevällä vaalenee ja talvella tummenee :D Mä toivon,että tosta ei tuu mitään reaktiota ja sen takia testaankin sen ensin 48 h ennen itse värjäämistä ettei käy hassusti.. :)

      Poista
  2. Mä en oo koskaan kokeillut noita värejä, mutta oon monesti kattonut noita kaupoissa :D Ehdottomasti kiinnostaa lopputulos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla,että kiinnostaa! :D Esittelen lopputuloksen ihan varmasti, jos tuote läpäisee mun omat allergiakokeet ;)

      Poista
  3. Ooh, laitahan sitten kuvaa/kommenttia tuloksista! Mulla tulee syksyisin aina hinku palata tummempaan väriin. Tänä vuonna se tarkoitti "kunnon" punaiseen palaamista, kun aiemmin oli se liukuvärjätty ruusukulta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne sun ruusukultaiset hiukset oli hienot! ^_^ Toisaalta mua houkuttais kans se punainen! mutta taidan tyytyä vaan tohon oranssiin, jos läpäisee mun omat allergiakokeet.. :D

      Poista
  4. Mä olen tällä hetkellä kahden vaiheellä, että värjäänkä hiuksiani enää vai en. Mullahan on etuosa ihan harmaa. Ja niskahiuksissakin on jonkin verran harmaata. Moni kyllä sanoo, että hiukseni ovat upeat, mutta mene ja tiedä :D
    Kampaajakin ehdotti eilen raitoja, mutta en vielä lämmennyt niille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen,että jossain kohtaa jokaisen on hyvä kokeilla värjäysten välissä ihan se oma väri. Oon 2 vuotta katsellut tätä omaa väriä ja oikeesti tää on todella kiva. Kokeile ihmeessä, sillä saahan sen sitten nopeesti värjättyä, jos menee hermo :D Raidatkin varmasti vois olla kivat! :D

      Poista
  5. Mua ainakin kiinnostaisi nähdä lopputulosta :) Tuon väriset hiukset sopii sulle varmasti tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla,että kiinnostaa! :D Esittelen lopputuloksen ihan varmasti, jos tuote läpäisee mun omat allergiakokeet.. mulla on kuitenkin ollut ton väriset hiukset muutaman kerran ja ne on kyllä olleet tosi kivat :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiva kuulla,että kiinnostaa, esittelen lopputuloksen ensi viikolla :)

      Poista