torstai 10. elokuuta 2017

POSTIPAKETTIFIILISTELYÄ

Ajattelin tulla nyt fiilisteleen nopeesti tätä postipakettia, joka saapui tänään. Oon niin liekeissä näistä..Tilasin siis sunnuntaina nämä Selfridgesin nettikaupasta ja tänään ne jo saapui. Voi morjes, mä jo odottelen,että pääsen kokeileen näitä!! :D Too facedia eikä Huda Beautya, kun ei kumpaakaan saa Suomesta mistään kivijalkamyymälästä, eikä mun ymmärtääkseni myöskään netistä, mutta instagramista oon molempia kyylännyt jo pitkän aikaa.  Dreams come true ja huomenna näitä vois jo kokeilla, kun en viitsi enää tänään kokeilla, kun pitää mennä kuuden aamua varten ajoissa nukkuun. Meikkileikeille pitää kuitenkin olla kunnolla aikaa! ;)


Kiinnostaako teitä lukea näistä tarkemmin esittelyä? Ootteko kokeilleet Too Facedin tai Huda Beautyn meikkejä? :)

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiva kuulla,että on uusia merkkejä. Mä teen näistä esittelyn! :)

      Poista
  2. Oi kiinnostaa kyllä kuulla näistä lisää! :) Mulla on Too Facedin kulmapaletti ja pari vuotta sitten mulla oli Romantic Eyes-luomiväripaletti jonka annoin kaverille kun sen värit eivät olleetkaan ihan mun juttu :) Huda Beauty on mulle uus tuttavuus! )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ne kulmapaletit on niin ihanan näköisiä ^_^ Olin ihan varma,että Huda olis instasta kaikille jo tuttu xD

      Poista
  3. Oi että haluan ehdottomasti kuulla näistä tuotteista lisää!! 😍 Oon kuullut niin paljon hyvää tuosta Better than sex ripsiväristä, että haluaisin ehdottomasti itsekin kokeilla joskus. Hua Beauty on mulle vähän vieraampi merkki, joten olisi kiva kuulla siitäkin jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, postailen näistä ehdottomasti ens viikolla! <3 Innolla odotan,että onko toi Better than sex yhtä hyvä kuin mitä oon ajatellut sen olevan-- huda ainakin oli parin kokeilun perusteella hyvää ;)

      Poista
  4. Toi better tan sex- ripsari on kyllä rakkautta!!♥ Sain jouluna sen kaverilta lahjaksi, ja ollut kyllä yksi parhaimmista ripsareista mun ripsille. Ja joo kiinnostaa kuulla lisää näistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä kokeillut,mutta kokeilen varmasti! :D Odotan jo,että pääsen kokeileen noita kunnolla! :D

      Poista
  5. Oi ihana tilaus, ehdottomasti tarkempi esittely kiitos! :) Oliko tilaus helppo tehdä - niin helppo, että minäkin uskaltaisin tilauksen tehdä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postailen näistä ens viikolla! :D Nää oli kyllä yllättävän helppo tilata, kun oletin olevan haastavampi. Isoin ongelma oli saada kuljettajan kans sovittua,että koska tuodaan, kun työvuorot on mitä on - joten hain sen sitten ite terminaalista 2 km päästä, kun niin oli helpointa :'D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiva, kun kiinnostaa! Postailen näistä ens viikolla lisää :D

      Poista
  7. Voi kiinnostaa tietty! Mä seuraan Mr Selfridgeä parasta aikaa Netlixistä ja ihan koukussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo koskaan kattonut tota sarjaa, kun meillä ei oo enää netflixiä :( Mutta kerron toki näistä lisää! :)

      Poista