lauantai 12. elokuuta 2017

SYKSYISEEN SUUNTAAN

Tänä aamuna töihin lähtiessä oli ihan syksyinen ilma ja ensimmäiset oranssin punertavat lehdetkin jo bongasin. Tää on kyllä ihan mun lempparivuoden aika! ♥ Syksy tekee tuloaan, joten on aika päivittää sisustus syksyisempään suuntaan, eli mun kielellä oranssiin ja muihin tummempiin sävyihin. Isoin muutos meillä on ollut tyynynpäälliset, jotenkin tykkään siitä,että tekstiileillä saa ison muutoksen aikaan ilman sen kummempaa remontoimista. Vaihdoin hempeänvaaleanpunaiset sohvatyynyt sinapinkeltaisiin ja samalla otettiin käyttöön tuliaistyynynpäälliset, jotka T.n vanhemmat ovat tuoneet Afrikasta. Musta ne sopii hyvin harmaan kanssa yhteen ja tuovat pientä särmää sisustukseen. Pikkuhiljaa voisi taas kaivella enemmän kynttilöitä esiin, sillä ne näyttää ihan superkivoilta,kun niitä polttaa takassa. Lämmittää takalla ei vielä tarvitse, mutta pienet tuikut tuo omaa, pientä tunnelmaansa pimeneviin iltoihin. 


Mulla menee tää viikonloppu taas töissä, mutta ens viikolla ajattelin sitten postailla hieman lisää hiuksista ja meikeistä. Maltan tuskin odottaa näitä postauksia! Mitä mieltä ootte meidän uusista tyynynpäällisistä? Joko teillä syksyinen sisustus tekee tuloaan? :)

16 kommenttia:

  1. Kivan näköiset tyynynpäälliset. Olen jo itsekin miettinyt joko voisi kaivaa kaapista kynttilöitä esiin.

    http://unelmaani.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ♥ Mä oon poltellut läpi kesän ja nytkin palaa monta kynttilää :)

      Poista
    2. @Unelmani, kyllä tässä kohtaa voi kynttilät jo kaivaa esiin, illat on jo sen verran pimeitä <3

      Poista
    3. @Maiccu Meillä oli kans eilen ensimmäisen kerran kynttilöitä kunnolla palamassa <3

      Poista
  2. Kivat noi oranssit tyynynpäälliset :). Itse olen todella laiska tuomaan eri vuodenaikoja sisustukseen, mutta pitäis kyllä hankkia verhoja ja tyynynpäällisiä enemmän, mitä sitten vaihtelisi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ota, en mäkään aiemmin tällästä tehnyt, mutta nyt oon vielä niin liekeissä uudesta talosta :D Vähän ehkä innostuin H&M:n nettialessa tyynynpäällisten suhteen, verhoja ei vieläkään ole, hehe :D

      Poista
  3. Kivat tyynyt! Meidän kotiin syksy ei vielä oo saapunut mutta makkaria oon vähään sisustanut uusiksi ja siitä tulossa postaustakin.Olkkariin vaihdan aina syksyllä tyynyt ja verhot mutta vielä en tiedä jatkuuko tyyli vanhoilla vaiko uusilla tekstiileillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on makkarikin vielä vähän kesken, mutta siitäkin vielä jossain kohtaa lisää :) Mä vähän innostuin sohvatyynyjen kanssa, kun H&M:n alessa oli sopivia :)

      Poista
  4. Tosi kivoja tyynynpäällisiä! Mäkin just vaihdon mun huoneen pöytäpintojen "asetelmat" pastellisävyistö tummempiin. Mustakin on ihanaa kun syksy tulee 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kun täälä on muitakin syksy-ihmisiä! <3 mä järjestelin kans meijän olkkarissa noita asetelmia.. mutta vähän on vielä kesken :/

      Poista
  5. Tosi kivat tyynynpäälliset! ♥ Mä en oo ikinä oikein ollut syys ihminen, enkä oikeen itekään tiedä mistä se johtuu. Mutta toisaalta tykkään kyllä kynttilöistä tosi paljon ja niiden polttaminen on ihan parasta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aina ollut, mutta toisaalta se voi johtua siitäkin,että oon syyskuun lapsi :D Kynttilöiden polttaminen on kyllä niin ihanan rentoa hommaa <3

      Poista
  6. Ihanat norsu aiheiset tyynynpäälliset! Huolisin sellaiset omaan sisutukseeni, mutta taitaa olla liian kaukana tuo Afrikka. Ehkäpä jostakin löytyy hieman vastaavanlaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä kivan uniikit, varsinkin, kun en muista mistä Afrikan maasta noi on tuotu :'D Mä luulen,että indiskasta vois löytyä jotain ton tyyppisiä..ehkä? :)

      Poista
  7. Oi miten kivalta näyttää keltainen tuon sohvan kanssa! Ja tykkään noista tuliaistyynyistäkin! <3 Mä oon katsellut kaupassa kynttilöitä mutta vielä en oo ostanut! En suostu ajattelemaan että on syksy, hah! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin sohvan päälle tollaset vähän tummemmat viltit, kun ajattelin suojata sohvaa :'D Kannattaa kyllä katsellä kynttilöitä, kun ne parhaat menee kuitenkin heti ;)

      Poista