keskiviikko 8. marraskuuta 2017

MARRASKUUN BETTEBOX

Noniin.. Taas on se aika kuusta, kun kurvailin lähipostiin kosmetiikkaputelit mielessäni. Kovasti toivoin tän boxin olevan erilainen, kuin aiemmat boxit ja olihan se! Nopealla vilkaisulla näyttää ihan pätevältä boxilta, vaikka ihan kaikki tuotteet ei tälläkään kertaa jää omaan käyttöön.. :)


Simplea oon käyttänyt aiemminkin ja sitä oon myös rontannut aikanaan Lontoosta mukanani kotiin, muistaakseni joskus 2009, kun  se on ollut edullinen ja toimiva merkki. En tiedä,että miks mulla on sellanen muistikuva,että tätä sais nykyään jopa cittarista.. hmm.. Noh, nää menee käyttöön joka tapauksessa.


Isadoran meikkivoiteita oon kokeillut viimeks, joskus ylä-astella tai amislukiossa, joten tämä menee kokeiluun. Manna Kadarin tuotteisiin en oo oikein vieläkään löytänyt sellasta touchia, joten en hirveesti tästä illuminatorista innostunut, kun en vastaavia käytä. Tämä menee kuitenkin mun toiselle pikkusiskolle, joka tykkää tälläsistä bling bling hohdevoiteista ihan simona! :)


Jos jotain superpositiivista pitää sanoa tästä Isadoran meikkivoiteesta, niin se on tässä. Tätä saa varmasti annosteltua sopivan määrän, eikä sitä ylimääräsä hukkameikkivoidetta tule. En tiedä siis teistä muista, mutta purtilosta on ihan hirveen vaikea annostella sopiva määrä kerralla eli sitä menee aina hukkaan. Annostelupumpun kanssa tätä ongelmaa ei varmasti tule! :)


Elie Saabin hajuvesia tuoksuttelen aina perinteisesti Helsinki- Vantaalle ennen lentoa, joten tästä tuli sellanen vähän luksusfiilis. Jää omaan käyttöön, kun tuoksu oli sen verran ihana.. ^_^  Sitten päästiin taas tähän, että boxista löytyi Lumenea.. tällä kertaa se ei jotenkin haitannut, sillä sävy oli kauniin värinen ja samalla ihan meijän äitin värinen.. eli huulipuna lähtee kiertoon! 


Oli muuten kiva huomata,että Lumenen huulipuna oli pakattu kauniisti pahvipakkaukseen. En halunnut avata huulipunan pakkausta, mutta sävy on varmasti aika lähellä pakkauksen kannessa näkyvää sävyä 


Ihan mukava boxi siis, vaikka kaikki tuotteet eivät jääkään itselle käyttöön. Olin pitkästä aikaa ihan tyytyväinen boxin sisältöön ja veikkaan,että koska sisältöön oli panostettu hieman enemmän. Eikä niitä pilipalikertakäyttönäytteitä boxissa nyt ollutkaan, niin oon senkin puolesta tyytyväinen. Saatan jopa jatkaa tilausta ens vuonnakin. Seuraavan boxin annan vielä tulla ja sitten teen päätöksen tilauksen jatkumisesta.

Miltä tän kuun bettebox teidän silmiin näyttää? Ootteko kokeilleet noista jotain? Minkä merkkisiä teidän lemppari meikkivoiteet on? :)

8 kommenttia:

  1. Tää kyllä vaikuttaa kivalta boksilta! :) Harmi, kun just tämä jää välistä! Mä tilasin bettepisteillä joulukuun boksin, joten toivotaan että se on huippu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä nähdä,että onko joulukuun boxi yhtä kiva! :D

      Poista
  2. Mun mielestä ihan kiva boksi :) Etenkin tuo huulipuna! Myös tuo meikkivoide vaikuttaa hyvältä. Noita puhdistusliinoja käytän yleensä vaan reissuilla, muuten käytän meikinpuhdistusainetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan mukava boxi, kun tuotteita oli kivan monipuolisesti! :) Huulipuna on varmasti hyvä ja toivon,että pääsee käyttöön.. Meikkivoidetta testasin aamulla ja oli kyllä kivan tuntuinen iholla ja tosi pigmenttinen :D

      Poista
  3. Tää nyt oli mulle ihan ensimmäinen boxi, joten mulla ei sinällään oo mitään aiempaa vertailukokemusta :D Mitä nyt kuitenki oon sun ja muiden blogeista aina kurkannut niitä edellisten kuukausien boxia, niin tää oli kyllä selkeesti parempi sisällöltään verrattuna niihin :D Mä sain ton huulipunan sävyssä 17 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kattonut ton mun boxissa olleen huulipunan sävyä, sillä vein sen jo äitille avaamattomana.. Kävin kattomassa Lumenen sivuilta,että mun sävy oli näemmä 16, eli aika lähellä olevat sävy siis :D Oli kyllä oikeesti ihan mukava boxi, kun vertaa aiempiin boxeihin! :D

      Poista